יישור שיניים – אינו דבר חדש, אך יישור שיניים שקוף למבוגרים של חברת Modern Clear  הוא מהפכה של ממש


נכון להיום כ-6000.000 בני אדם בוגרים בעולם עברו יישור שיניים בקשתיות שקופות. התוצאות הן מעולות וההצלחה מוכחת. השיטה מתאימה מגיל 16 ועד 120 .  הטיפול מתאים במיוחד לבוגרים, שמעדיפים לעבור את יישור השיניים השקוף שלהם בדיסקרטיות – ובמיוחד אנשים העובדים עם קהל. מודרן קליר היא חברה גרמנית הפועלת ב 26 ארצות – אירופה, אסיה, המזרח הרחוק, המזרח התיכון והנה שנייה בגודלה בגרמניה. 


מדוע יישור שיניים שקוף מנצח  ?


העקרונות הביו-מכאניים של יישור שיניים שקוף על ידי קשתיות שקופות – זהים לאלה של היישור הקונוונציונלי . למרות זאת, קשתיות ה-  Modern Clear מנצחות. אז מהו סוד הקסם של יישור שיניים בלתי נראה למבוגרים ?  ובכן יש לכך מספר סיבות : נוחות, דיוק, חדשנות ומהירות.  יישור על ידי הסמכים המתכתיים הוא שיטה ותיקה וטובה. יחד עם זאת,  במידה מסוימת, מדובר באומנות הניסוי והתהייה. לעומת זאת, יישור שיניים שקוף הוא מדע מדויק. חברת מודרן קליר, הממוקמת בדיסלדורף, שילבה בין תורת יישור השיניים המסורתית לבין שיטות ה- CAD CAM (-computer-aided design / computer-aided manufacturing )

אין יותר צורך בלקיחת מידות עם חומרים שונים ומשונים. רופא השיניים המשפחתי שלכם בישראל מבצע סריקה דיגיטלית ( סריקה אינטרה אורלית)  תלת ממדית ( 3 D ) של השיניים והמנשך. הוכח מדעית, כי הסריקה האופטית, "התופרת" אלפי צילומים לדגם לסתות מושלם ב- 3D , היא הרבה יותר מדויקת מהמידות הרגילות.


האם חומר הקשתיות עלול להזיק?


בתוך שניות הסריקה עוברת באינטרנט למעבדות מודרן קליר בדיסלדורף וצוותים של רופאי שיניים וטכנאי שיניים מוסמכים מתחילים בתכנון. כאן המקום להדגיש, כי כל התהליך- התכנון והיצור, מבוצעים בגרמניה, מחומר גלם גרמני Duran+. החומר אינו מכיל BPA (חומר החשוד כמסרטן ופוגע בפוריות ) והעומד בתקנים האירופאים.  דוראן פלוס בטוח בריאותי, עם תאימות ביולוגית מלאה וניתן למחזור. 

תוך יומיים-שלושה לאחר הסריקה, רופא השיניים שלכם יקבל מחברת מודרן קליר הדמיית הטיפול המוצע. הוא יוכל להציג לכם  בפגישה אישית או בזום את תכנית יישור שיניים שקוף שלכם באמצעות הדמיית תלת מימד. המצגת תדגים את תוצאת הטיפול הסופית.  לאחר שהמטופל מאשר את התכנית –  במודרן קליר מייצרים את הקשתיות השקופות .

התכנון המדויק הוא גם מסביר את מהירות הטיפול על ידי יישור שיניים שקוף. כל תנועה של כל שן ושן בכל שלב  מחושבת מראש ובקפידה. אין תנועות מיותרות. בממוצע, יישור שיניים בקשתיות שקופות נמשך כחצי מהזמן הדרוש  ליישור באמצעות הסמכים המתכתיים הרגילים.


מה המקרים המתאימים לטיפול
בקשתיות השקופות של שלנו?
להערכת היתכנות הטיפול מלאו פרטים

    ניתן לשלוח קובץ בגודל שלא עולה על 2 M, קבצים נוספים ניתן לשלוח למייל: clearline32@gmail.com