בלתי נראה שקוף בשיטת קשתיות שקופות בכל הארץ


ניתן לעבור יישור שיניים שקוף בלתי נראה במרפאות שיניים של Modern Clear ברחבי הארץ. הרופאים שלנו מנוסים בשיטה ומיישמים אותה בהצלחה מוכחת. בשיטה זאת, תיקון המנשך ושיפור האסתטיקה מושגים על ידי הקשתיות השקופות Clear aligners.
מעבר ליישור שיניים גופה, השיטה מועילה במצבים נוספים הקשורים לבריאות השן ממש. לא יהיה מוגזם לקבוע, כי יישור שיניים שקוף בלתי נראה בקשתיות שקופות מציל שיניים טבעיות מהרס מיותר.


איך יישור שיניים שקוף בלתי נראה שקוף מציל את שיני מהרס?


דוגמא 1 – מטופלים רבים מגיעים למרפאותנו – בדרישה לקבל ציפויי למינייטס (חזיתיות חרסינה) או כתרי חרסינה. הם מבקשים זאת לא בגלל שהשיניים הרוסות או חולות, אלא כי נאמר להם שזאת הדרך היחידה לקבל שיניים ישרות. וראו זה פלא- לאחר מספר חודשים עם יישור שיניים שקוף בלתי נראה של חברת מודרן קליר – אף אחד כבר לא מדבר על כתרים והשחזות. מיליוני שיניים בריאות ויפיפיות בעולם ניצלו מהרס לאחר המצאת יישור שיניים שקוף.


דוגמא 2 – מצב יומיומי נוסף שאנו פוגשים במרפאות מודרן קליר בכל העולם. השן נעקרה לפני שנים או חודשים והמטופל לא השלים בזמן את החסר מסיבותיו הוא. השיניים הסמוכות "זיהו את ההזדמנות" ונעו לכיוון הרווח, אך לא סגרו אותו לחלוטין. כיום המטופל רוצה להשלים את השן החסרה, אבל הוא בבעיה- לא נותר מקום להשלמת השן החסרה על ידי שתל. גם כאן יישור שיניים שקוף בא לעזרתנו – תוך חודשים ספורים ניתן "לעדוף" את הפלישה, להחזיר את השיניים הסמוכות למקומן המקורי ולאפשר לרופא השיניים שלך לבצע שתל בנוחות ובבטיחות.


דוגמא 3 – שיניים צפופות מדי או עקומות לא מאפשרות צחצוח שיניים יעיל ואף מונעות מעבר של החוט הדנטלי. ללא המטופל אינו מצליח לשמור על הניקיון. התוצאה- מחלת חניכיים, הרס עצם הלסת ואפילו אבדן שיניים זה רק שאלה של זמן. יישור שיניים שקוף בלתי נראה, מוקדם ככל האפשר, יאפשר צחצוח טוב ושמירת שיניים לאורך כל החיים.


דוגמא 4 – ידוע שהסמכים המתכתיים ליישור השיניים המסורתי עלולים לגרום לעששת בשיניים באחוז גבוה מהמקרים. זאת, כיוון שאינם מאפשרים הגיינה אורלית נאותה. אז מה,אנחנו מוכנים לקבל שיניים ישרות אבל הרוסות ? כמובן שלא. תזכרו: יישור שיניים שקוף של מודרן קליר לא גורם לעששת, כיוון שהמטופל מסוגל להגיע בצחצוח לכל פינה בפה בקלות.

מה המקרים המתאימים לטיפול
בקשתיות השקופות של שלנו?
להערכת היתכנות הטיפול מלאו פרטים

    ניתן לשלוח קובץ בגודל שלא עולה על 2 M, קבצים נוספים ניתן לשלוח למייל: clearline32@gmail.com